Saturday, November 6, 2010

mencerita HARIKU

hari itu..aku bukam...kau diam
hari itu...aku kelu.....kau still ambik tahu
hari itu....aku bisu...kau tetap  macam tu
hari itu....aku bingung...kau buat2 senang..
hari itu....aku buat tak ambil tahu....kau layan macam kau bercakap dgn kayu..

reretan dari hari itu.......
hari  itu...saya menguji kesabaran awk sebagai kwn..sahabat..kekasih
awak tetap jugak kelu...macam dulu-dulu..
diam..xmarah..kalau boleh awak selalu buat saya ketawa..
saya sedar,,,ape yg saya buat ialah mengulangi kesilapan silam..
tapi awak tetap macam tu....macam dulu-dulu..
saya berubah..saya bertukar...
saya siap kata lagi kat awak..."jangan buat hati saya jadi dua"
saya silap....saya keliru tyme tu..saya tak berfikir panjang...
tapi awak diam..awak tetap macam tu..macam dulu-dulu...
semalam.semalam saya ungkapkan ayat yang tak patut..saya dah tak tahu kali keberape..
tapi awak tetap cool..cakap kat saya "pergilah tido nung..die neh tak bleh berfikir dgn baek dah nieh..esok kita cakap mula"
saya bankang....saya lawan awak..saya tinggi suara dengan awak....
awak masih mapu cool macam dulu-dulu..
semalam..saya cakap pasal A..
tapi awak tetap cool macam dulu-dulu sbb awak tahu lam hati saya hanya ada awak.
semalam..awak buka cerita BERANI awak kat saya...
tiba-tiba saya plak diam..kelu..jadi bisu..

"bila dihitung...dikali...dinisbah..dibahagi..didarab..ditambah...ditolak..ia TETAP SILAP SAYA"

tapi terima kasih sebab masih menyedarkan saya..bersama memimpin saya...bersama berada disebelah saya ketika saya jatuh :)


1 comment:

''0.o_JQY€3 said...

hi, can u add me back... nice to know u, n u hv a really nice song