Saturday, November 13, 2010

jodoh tak panjang :(

compaq f700,skrin : 17inci, sound: altec lansing, AMD
kuberi nama :CASPER
hari ini : 111310

cerita aku meriwayatkan tentang kekasih hatiKU yang pergi TAKKAN kembali..
pedih hati aku..tesayat jiwa aku....terguris kalbuku..
perginya membawa seribu erti dikala aku melawan kesepian, kedukaan, kehampaan..
perginya membawa seribu rindu, sejuta memory yang diimpi...
aku dengan DIA disatukan pada 21.07.07...
suke sangat tgok die tyme 2...jatuh cinta pandang pertamalah katakan...
biarlah aku tak tahu ape2 tentang diapun....
yang penting AKU DAH JATUH CINTA ..... kan CINTA ITU BUTA..
DARI HARI ITU itu...
dialah peneman..dikala sunyi...dikala hepy...dikala hampa...
takder die...hidup aku macam takde makne...........
semua kerja aku terbengkalai...gara-gara dia...
dia benar2 membuatkan hati aku tak keruan.. 
biasalah...bila hubungan dah lama...macam2 ragamlah dia buat....
mula2 die buat hal...aku bersabar...tggu jer dia faham aku...
masalahnya...MEMANG DIA  LANSUNG TAKNAK FAHAM AKU..
harap aku tak sepak dia masuk longkang jek...
pastu...paling parah tahun nie....dia jadi macam nie....aku pun tak paham benda ape...

apa masalah tah!!!!

ada yg kata masalah LCDlah....MOTHERBOX lah..
ape2 jeklah..aku pun baikilah....tup2....2..3 hari...die buat hal lagi......
pastu...aku mula berkira2...nak cari pasangan baru....TAPI KENA MINTAK TOLONG TOKEY BESARLAH..Pujuk..punya pujuk..punya pujuk..tokey besar beri lampu ijau.....
esoknya aku terus masuk LoUyat (betul ke aku eja)
aku datang kedai..dengan slumber badaknye,,aku cakap nk jual....
tapi kenalah baiki dulu (dalam kepale aku....duit lagi) .....haish...nasib2..
.....reretan dari hari itu...aku dengaNYA terpisah sampai saat2 ini.

walau ape pun casper tetap dalam ingatan...
perginya disisi akan membangkitkan seribu kenangan :(

 KOS SELAMA HIDUP DENGAN CASPER

1.chager X 4 : ( 75+70+60+55: 260)
2.baiki kali petama: 250
3.baiki kali ketiga: 120
4.baiki kali keempat: 200
5baiki kali kelima : 250
(260+250+120+200+250= RM1080.00)
tapi..semua nie tak bernilai lansung berbanding dengan aku guna nie..
1. semua exsgment : (7 sem dah guna)
2.presentation berlambak2..
3. tgok movie
4. game starcraf+ mcm2 game len..
5. dengar lagu..
6. donload mcm2 benda lagi........
7. aku pandai guna letop sbb si casper nielah (hamba buta IT dulu2)

ps: AKU:  tokey besar (mak&abah) ..bila n dapat CASPER junior?
     TOKEY BESAR: cuti nie..kena kerja dgn TOKEY BESARLAH..:)
hasil terbaik dari ladang....
jenis cepat panas kata orang....
nielah casperku...



aku memang suka lekatkan stiker kat benda2 ape pun...

mungkin pada orang lain tak takde bleh ganti barukan....tapi apa aku dah cukup puas hati dengan apa yang aku ada. semua dan cukup lengkap..sbb tu aku SEDEY sejak CASPER XDEr...

5 comments:

thecpits said...

kepade pemilik casper
>> harap anda bersabar
>> pasty itu maty ( tamat riwayat @ expired )
>> setiap kejadian ad hkmah nye (dpt casper junio, tp casper senio x lupe)
>> dy pergi, dy tetap d haty
>> dy teda, kenangan ngn dy salalu ade
>> syg kamoo~

thecpits said...

tagged kamu yer.....


http://ainabila29.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

Nost@lgia I lup u said...

the picts: huhuhu,....anda selalu bersame saya...lu u lah..huhuhu

EB said...

Nice lappy..
AsSalam..
Da follow kamu juga..

Nost@lgia I lup u said...

eB: thanks...
wslam..
thanks..keep follow me :)